piątek, 27 marca 2015

króliczek DIY

WITAM
zbliżają się ŚWIĘTA WIELKANOCNE a z nimi jajka, kurczaczki, króliczki, zajączki, kurki, baranki
ja postawiłam na króliczka.
Już dawno chciałam zabrać się za tego królika, ale jakoś zawsze były ważniejsze sprawy albo brak czasu itp. aż tu wpadła mi w ręce BURDA nr 4/20014 i wykrój
znalazłam kawałek polaru typu baranek, leżał dość długo ponieważ jego kolor nie za bardzo mi się podobał, taki szary beż, aż się doczekał!!!


trochę się obawiałam że KRÓLICZEK będzie czasochłonny, a jak wiadomo przed świętami zawsze dużo pracy, ale nie było tak źle, rozprawiłam się z nim w niecałe 2 godziny.


do wewnętrznych części uszu wykorzystałam dzianinę sweterkową, na nos kawałek czarnego polaru, do wypełnienia watolinę która miała być wykorzystana na kurtkę dla Marcelka (czeka w kolejce chyba na przyszłą zimę)

głowę przyszyłam ręcznie, oczka z eko skórki, a pyszczek i 3 piegi po obu stronach nitką do ściegów ozdobnych też ręcznie.
a oto całość
KRÓLIK JEST DUŻY MA OKOŁO 50 CM,
a jak wam się podoba?





pozdrawiam!
Izabela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz