czwartek, 5 marca 2015

dresówka pętelka kolor a'la jeans DENIM i MARCEL


WITAM!
ostatnio zakupiłam kilka metrów dzianiny dresowej, kolor a'la jeans, pętelkowa, dresówkę nazwałam DENIM, prawa strona to widoczne dzianie jak sweterek, uszyłam kilka projektów, dziś zaprezentuje dres który testował mój syn Marcel
a tak wygląda prawa i lewa strona


dres
Marcel cały dzień miał na sobie nowy uszytek, teraz czeka mnie jeszcze pranie i test będzie zakończony, nie widać śladu pilingu, trochę nitki wychodzą, ale to normalne jak dres surowo wykończony, ale tak miało być.

uszyłam sukienkę ale to w następnym poście bo
czekam na nowe kolory dresówek które zamówiłam i uszyję w kilku kolorach

mam nadzieję ze się podoba, ja jestem zadowolona z dzianiny a marcel z nowych dresów
pozdrawiam
Izabela

wszystkie moje uszyte ubranka prezentuje na fb
www.facebook.com/Viastyl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz